Oldalak

2008. június 10., kedd

Töltött padlizsán paradicsomszószon




Töltött padlizsán paradicsomszószon

4 db padlizsán, 50 deka darálthús, 1 tojás, 1 hagyma, kb. 60 deka pizzaparadicsom / konzerv/, 10 deka fetasajt, só, bors, oregano, 1 csipet cukor, fahéj, örölt szegfübors,olaj

A padlizsánokat csíkosra hámoztam, majd hosszában kettévágtam. Egy kiolajozott sütötpapírral kibélelt tepsire tettem a vágott felületükkel lefelé. 200 fokon 40 percig sütöttem.
Közben elkészítettem a paradicsomszószt: a hagymát egy kis olajon megdinszteltem, ráöntöttem a paradicsomot, sóztam, borsoztam, oreganoval füszereztem. 15 percig föztem, cukorral ízesítettem.
A sült padlizsánok belsejét óvatosan kikapartam, apróra vágtam.A darálthúst a sóval, borssal, fahéjjal, örölt szegfüborssal, tojással összekevertem, majd belekevertem a padlizsán húsát is. Ezzel a masszával megtöltöttem a kicsit megsózott padlizsánokat.
A paradicsomszószt egy tüzálló tálba öntöttem, ráhelyeztem a megtöltött padlizsánfeleket, megszórtam fetával és a sütöben, lefedés nélkül, 30-40 percig sütöttem. Couscousszal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése