Oldalak

2008. június 12., csütörtök

Töltött karfiol




Töltött karfiol
1 karfiol,/ kb. 1 kilós /, 50 deka darálthús, 1 hagyma, 1 tojás, 2 ek. paradicsompüré, só, bors, 3 ek. petrezselyem.
A karfiol torzsáját óvatosan levágtam, úgy, hogy még egybe maradjon a karfiol. Forrásban lévö vízben 5 percig föztem.
A darálthúst a hagymával, tojással, többi hozzávalóval összegyúrtam. A karfiolt lecsepegtettem és lehütöttem, majd a hús felét beletömködtem a résekbe, úgy, hogy megint kerek formája legyen / lásd fotó/.
A másik felét a húsnak egy nagy, bevajazott alufóliára raktam és erre ültettem a karfiolt. Kicsit megsóztam még, majd lazán becsomagoltam és a 180 fokos sütöben, 1 órát sütöttem.
Besamelszószt föztem hozzá, amibe medvehagymát kevertem. Vízben fött krumplival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése