Oldalak

2009. január 22., csütörtök

BABGULYÁS


BABGULYÁS

25 deka kidney bab, 25 deka füstölthús, 50 deka sertéshús, 1 hagyma, 1 gerezd fokhagyma, pirospaprika, 2 szál sárgarépa, babérlevél, só, bors, egész szemü fekete bors, olaj, a nokedlihez 1 tojás és pár kanál liszt

A babot elözö este beáztattam. Másnap egy nagy lábosban kevés olajon megdinszteltem a kockára vágott hagymát, fokhagymát, megszórtam pirospaprikával és ráöntöttem a babot és a kockára vágott füstölthúst.

Annyi vizet öntöttem rá, hogy csak éppen ellepje,füszereztem.

Félpuhára föztem, majd beledobtam a kockára vágott sertéshúst és a karikára vágott répát. Megint felöntöttem vízzel, annyival, hogy ellepje.

Lefedve föztem,amikor a hús is megpuhult, beleszaggattam a nokedlit, készre föztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése