Oldalak

2008. június 14., szombat

Nyárias túrótorta





Nyárias túrótorta

15 deka vajas keksz, 16 deka olvasztott vah, 50 deka sovány krémtúró, 12 deka cukor, 3 tojás, 2 1/2 ek. keményítöliszt, 20 deka cseresznye, 1-2 érett öszibarack, 1/2 zacskó tortazselé

A kekszet egy fagyasztó zacskóban összetörtem, majd 8 deka vajjal összegyúrtam. Kivajazott kerek formába nyomkodtam / 24 cm átméröjü/ úgy, hogy kb. 1 centis pereme legyen. 20 percre a hütöbe tettem.

A túrót 10 deka cukorral, a tojásokkal, a keményítöliszttel, 8 deka vajjal habosra kevertem. Ráöntöttem a kekszes alapra és a sütöben, 160 fokon, 40 percig pirosra sütöttem. A formában teljesen kihülni hagytam.

A gyümölcsöket megmostam, a barackot cikkekre , a cseresznyét félbevágtam.
Rápakoltam a lehült túrótortára. Elkészítettem a maradék 2 deka cukorral a tortazselét és a gyümölcsökre öntöttem.
alchri: a képen látható torta, az egyharmada a megadott mennyiségnek. Teljes kiörlésü kekszet kaptam. Mag nélküli szölöt is tettem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése