Oldalak

2008. június 10., kedd

Padlizsántornyok



Padlizsántornyok

2 padlizsán, 4 szem krumpli, 6 szem paradicsom, 2 gombóc mozarella, kis olivaolaj, só, bors

A padlizsánt karikára vágtam, majd egy tepsin mindkét oldalán, kevés olajjal megkenve, a sütöben megsütöttem. A paradicsomokat karikára vágtam és egy serpenyöben mindkét oldalán, szintén kevés olivaolajon meggrilleztem.
A krumplit héjában megföztem, megpucoltam, majd karikára vágtam. A mozarellát szintén szeleteltem.
Egy tüzálló tálat kibéleltem sütöpapírral, majd megkentem olivaolajjal. Elöször a padlizsánkarikákat tettem bele, sóztam. Majd a paradicsom jött rá, azt is sóztam. Utána a krumpli, majd a mozarella. Megint padlizsán és a végén megint mozarella. Minden réteget sóztam.
A sütöben 200 fokon, kb. 15 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése