Oldalak

2008. június 6., péntek

Tarka burgonyasaláta


Tarka burgonyasaláta

1,5 kiló burgonya, 1 kígyóuborka, 1 hagyma, 1 nagy pritaminpaprika, 1 csokor petrezselyem, ecet, olaj, mustár, só, bors, kis cukor

A krumplit megföztem, majd amikor lehült meghámoztam és szeletekre vágtam. A hagymát kockára vágtam és forró vízzel leöntöttem, pár percig állni hagytam, majd leszürtem. Így enyhébb lesz az íze.

Az uborkát és a paprikát megmostam, magházukat eltávolítottam és apró kockákra vágtam. A petrezselymet szintén felaprítottam.
Mindent egy nagy tálban összekevertem.
Egy kis csavaros üvegbe öntöttem az olajat az ecettel, mustárral, sóval,cukorral ízesítettem, jó összeráztam és leöntöttem ezzel a mártással a salátát. Óvatosan összekevertem és a fogyasztásig a hütöbe tettem. Ajánlatos minimum 1 órával elötte elkészíteni.
alchri: egy doboz konzerv kukorica, pár darab apróra vágott ecetesuborka és piros retek is passzolna bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése