Oldalak

2008. június 7., szombat

Blini kaviárkrémmel / Tim Mälzer


Blini/ Tim Mälzer

12 deka liszt, 2 deci buborékos ásványvíz, 1 csipet só, 1 csipet cukor, 1 ek.vaj, 2 tojás, 1,5 deci 30 %-os tejföl
A lisztet a cukorral, sóval összekevertem és a 2 deci ásványvízzel felöntve jól felvertem. A vajat felolvasztottam és a két tojással, meg a tejföllel összekevertem, majd a vizes liszthez öntöttem. Megint jól összekavartam. 20 percig pihentettem. Utána még 0,5 deci ásványvizet öntöttem hozzá, majd egy kis serpenyöben, 1 ek. vajon, 1-1 evökanállal kisütöttem.

Kaviárkrém/ Tim Mälzer

1 csokor snidling,2,5 deci creme fraiche / 30 %-os tejföl/ , 1 tk. reszelt citromhéj, 1 tk. citromlé, 5 deka kaviár, só, bors
A snidlinget apróra vágtam, a creme fraichet a citromhéjjal, citromlével, sóval, borssal füszereztem. Hozzáadtam a snidlinget és a kaviárt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése