Oldalak

2008. június 21., szombat

Sertéshús paradicsomos,tárkonyos szószban/ Schweinegulasch mit Tomaten und Estragon


Sertéshús paradicsomos, tárkonyos szószban

1 kiló tarja kockára vágva, 2 nagy hagyma, 2 doboz pizzaparadicsom, 125 ml fehérbor, 2 ek. szárított tárkony, 2 szál friss tárkony, só, bors, mustár, cukor, 2 ek. vágott friss tárkony

A húst egy kevés olajon megpiritottam, rádobtam a kockára vágott hagymát, együtt sütöttem. Sóztam, borsoztam, megszórtam a szárított tárkonnyal, beleöntöttem a paradicsomot, a fehérbort, hozzátettem a 2 szál tárkonyt és lefedve, közepes lángon, kb. 2 órát föztem.
Utána mustárral, pici cukorral ízesítettem és a friss tárkonylevelekkel megszórva tálaltam. Rizst föztem hozzá, de fött tészta vagy couscous is passzol hozzá.


Schweinegulasch mit Tomaten und Estragon

1 kilo Schweinegulasch, 2 Zwiebeln, 2 Dose Pizzatomaten / Stücke/, 125 ml Weißwein, 2 TL getrocknete Estragon, 2 Stiele frische Estragon, Salz, Pfeffer, Senf, etwas Zucker, 2 EL. abgezupften und kleingehackten Estragon, Öl

Das Fleisch auf wenig Öl andünsten, salzen, pfeffern, mit getr.Estragon bestreuen, die gewürfelten Zwiebeln, Tomaten und 2 Stängel Estragon dazu und andünsten. Wein angießen und bei geschlossenem Topf knappe 2 Stunden bei mittlerer Hitze köcheln lassen.

Danach mit Senf, Zucker und mit kleingehackten Estragon abschmecken. Dazu Baguette, Nudeln, oder Reis geben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése