Oldalak

2008. június 7., szombat

Sajtos tallér



Sajtos tallér

Eredetileg sajtos gofri recept, de most a fagyi ostya sütökémben sütöttem meg papír vékonyra. Ez nagy mennyiségnek tünt, a fele adaggal próbálkoztam.

25 deka margarin, 60 deka liszt, 20 deka reszelt sajt, 1 zacskó sütöpor, 2 deci tejföl, 2 tojás, tej, só, pirospaprika, köménymag

A margarint a tojással összekevertem, beleszórtam a reszelt sajtot, hozzáadtam a tejföltpici pirospaprikát, 1 ek. köménymagot és jól összekevertem. Utána a sütöporral elkevert lisztet tettem bele és annyi tejet öntöttem hozzá miközben folyamatosan kevertem, hogy sürü masszát kapjak. Sóztam.
A sütökét felmelegítettem, kikentem vajjal és porciónként megsütöttem. Természetesen gofri sütöben is megsüthetö.

4 megjegyzés:

  1. Vajon hol lehet meg kapni ilyen sutot mert imadom a sajtos tallert de sajnos nincs ostyasutom es csak a boltival kell megelegednem ami nalunk eleg vastag.Megprobalom a gofrisutoben.Koszi.Udvozletem Temesvarrol.Agi

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági!Nálunk / Németország/ a Lidlben lehetett kapni,de ha jól tudom Magyarországon is árulták. Figyelni fogom itt, Stuttgartban, ha megint kidobják a piacra, veszek és valahogy eljuttatom hozzád, rendben? De ha van otthon,Magyarországon ismerösöd, öket is megkérheted,hogy legyenek résen, hátha rátalálnak valamelyik üzletben. 20 Eurónál többet ne adjanak érte, annyi volt az enyém is.

    VálaszTörlés
  3. Még valami. A gofrisütöben is finom lesz, de sokkal vastagabb. Csináltam már sonkás,sajtos gofrit is, nagyon finom, csak nem sajtos tallér.
    a mail címem: alchri77@yahoo.de

    VálaszTörlés
  4. Szia!Koszi szepen a gyors valaszt es a mail cimed.Ezen a hetvegen megyek Szegedre talan lesz szerencsem.Kellemes husveti unnepeket kivanok!Agi

    VálaszTörlés