Oldalak

2008. június 6., péntek

Briós muffinformában

Briós muffinformában

45 deka liszt, 2,5 deci langyos tej, 5 deka cukor, 1 mk. só, 1,5 deka friss élesztö, 5 deka vaj, 1 tojás. A tetejére: 1 tojássárgája, barnacukor

Az élesztöt egy kevés tejben kis cukorral felfuttattam. A többi tejet a tojással, a vajjal a kenyérsütö gépem edényébe öntöttem, beleszórtam a lisztet, a sót, a cukrot majd a felfuttatott élesztöt. A dagasztó programon kidolgoztam, megkelesztettem.
A muffinformát kikentem vajjal. A tésztát 14 részre osztottam. 12 golyót a muffinmélyedésekbe tettem, a maradék két golyóból 6-6 kis golyót formáltam, a nagyok tetejére ültettem.
Megkentem egy tojássárgájával, megszórtam barnacukorral és 180 fokon 20-25 percig sütöttem. Amikor nagyon pirult, letakartam fóliával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése