Oldalak

2008. június 3., kedd

Húsgolyók besameles sült zöldségen


Húsgolyók besameles sült zöldségen


30-40 deka darálthús, fél fej kelkáposzta, 3 hagyma, 1 piros színü paprika, 6-8 db krumpli, 1 tojás, besamelszósz, reszeltsajt, só, bors, római kömény
A darálthúst a tojással, 1 hagymával füszerekkel összegyúrtam, kis gombocokat formáltam belöle.


A kelkáposztát vékony csíkokra vágva sós forrásban lévö vízben 10 percig blansíroztam. Leszürtem. Majd a krumplikat is puhára föztem. A hagymákat csíkokra vágtam, a paprikát szintén, egy kis olajon egy serpenyöben megpiritottam. Mindent jól összekevertem egy tüzálló tálban, sóztam, borsoztam és a sajtos besamelszósszal leöntöttem. Ráhaelyeztem a kis golyókat / nyersen!/ és a forró sütöben, kb. 30 percig pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése