Oldalak

2009. július 3., péntek

CUKKINI LEPÉNY


CUKKINI LEPÉNY

75 dkg cukkini, 3 tojás, 4 ek tejszin, 15 dkg reszelt sajt ( jó ízes, pikáns sajt), só, bors, oregano, majoranna,1 csokor újhagyma, 1 csokor petrezselyem, olaj a kikenéshez, zsemlemorzsa

A cukkinit apróra reszeljük és besózzuk, hogy levet engedjen. Mint az uborkát. Utána jól kinyomjuk belöle a vizet. Hozzáadjuk a 3 tojást, a tejszint,az apróra vágott petrezselymet, a karikára vágott újhagymát, a sajtot, füszereket, jól összekeverjük és sütöpapírral kibélelt tüzálló tálba kenjük. 175-180 fokon,pirosra sütjük.

2 megjegyzés:

  1. Rendben van, csak akkor már kerül bele szénhidrát;) nekem meg azért jön be ez a recept így,mert sem liszt,sem zsemlemorzsa nincsen benne;)

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a cukkinilepényt, vagy cukkini "tócsnit", de akárhányszor készítem mindig igyekszem minél kevesebb szénhidrátot hozzáadni! Én is ki szoktam nyomni a levét.

    VálaszTörlés