Oldalak

2009. március 26., csütörtök

FASÍRT GOMBÓCOK CAMEMBERT ÉS BACON PAKOLÁSBAN


Horst Lichter reklámozza az eredeti receptet szüzpecsenyével a Magginál, korábban már megcsináltam egyszer, ITT olvasható a pontos receptje, de Maggi nélkül;) magam készítettem a szószt hozzá.

Most sovány sertés darálthúsból csináltam.



50 deka darálthús,, 9 szelet bacon, másfél kis camembert, 2 paradicsom vékony szeletekre vágva, 2 deci tejszín, 1 deci víz, 1 kis doboz sürített paradicsom, kevés ketchup, 1-2 ek. nem csípös Piros Arany, só, bors, rozmaring, 1 gerezd fokhagyma.


A darálthúst sóval, borssal összegyúrtam, kb. 9 gombócot formáltam belöle.A tetejükre egy vékony szelet camembert fektettem, majd 1-1 szelet baconba tekertem öket. A tetejükre 1-1 szelet paradicsomot tettem. Egy tüzálló tálba helyeztem öket és a következö szósszal öntöttem le:

A tejszínt a vízzel egy kis lábosban megmelegítettem, majd beletettem a sürített paradicsomot, a ketchupot, a Piros Arany krémet, belenyomtam a fokhagymát, sóztam, borsoztam és egy pillanatig forraltam. Friss rozmaringgal füszereztem.

Az egészet, 200 fokon kb. 30 percig sütöttem. A camembert ugyan teljesen szétolvadt, nem úgy mint a Maggi oldalon mutatott videóban, de fantasztikus így is együtt a különbözö ízek miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése