Oldalak

2009. március 4., szerda

PARMEZÁNKEKSZEK


PARMEZÁNKEKSZEK

A receptet ITT találtam. Érdemes kipróbálni, egyszerüen isteni és istenien egyszerü:))

20 deka frissen reszelt parmezán / robotgép/, 1 tk. örölt chili, 1 ek. szárított kakukkfü / nekem rozmaring volt itthon, nagyon finom azzal is!/

Összekevertem a parmezánt a füszerekkel és 1 evökanálnyi halmokat tettem, jó nagy távolságban,egy sütöpapírral kibélelt tepsire. Kicsit lelapítottam.
200 fokon, alulról a 2. sínen, 6-8 percig pirosra sütöttem.
Hülni hagytam és utána a papírról leszedtem.


2 megjegyzés:

  1. a héten már kétszer csináltam és mindkétszer maradéktalanul (es nagyon gyorsan) elfogyott. sürü dicsérgetések közepette;-) köszi a receptet.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Stampoasis, nagyon szivesen! ;)

    VálaszTörlés