Oldalak

2009. március 22., vasárnap

RAFFAELLO GOLYÓK




RAFFAELLÓ GOLYÓK

A receptet ITT találtam.

25 dkg finom kristálycukor
1,5 dl víz
27 dkg tejpor
20 dkg kókuszreszelék
mandula

Elkészítés:
A vizet a kristálycukorral felfőzzük, beletesszük a tejport és a kókuszreszeléket. Hűtőbe tesszük, majd hidegen golyókat formázunk belőle, a közepükbe egy szem mandulát teszünk, és kókuszba beleforgatjuk a golyókat. Ismét hűtőbe kell tenni, és hidegen fogyasztani.
(Kb. 60 db diónyi nagyságú golyó jön ki ebből a mennyiségből.)
alchri: nem mandulát, hanem mogyorót tettem a közepébe.


4 megjegyzés:

  1. Hihetetlen sokat és finomakat főzöl-végigolvastam a mai termést!
    A családod veled is megfogta az isten lábát, ugye, így szokták mondani.....

    VálaszTörlés
  2. Trinity, így mondják bizony:)))
    A mait még be sem tettem, ez a tegnapi volt;))
    Köszönöm;)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a Raffaellot és ez nem is tűnik bonyolultnak.

    VálaszTörlés
  4. Szia ManóAnyó!
    Igen, rém egyszerü és gyorsan elkészül, meg nem kell bele a rengeteg margarin amit egy másik receptben olvastam.Lightosabb;))

    VálaszTörlés