Oldalak

2008. szeptember 20., szombat

Sertésmedálok camemberttel és sonkával átsütve



Sertésmedálok camemberttel és sonkával átsütve....

A recept a Maggi fözöstúdió oldaláról származik, kedvenc szakácsom, Horst Lichter reklámozza ezt a szószt. Nagyon szimpatikusak voltak a recept hozzávalói, de a kész szószt mindenképpen házilag szerettem volna helyettesíteni, így improvizáltam.

2 személyre

40 deka szüzpecsenye, 5 szelet sovány, hajszál vékonyra szelt nyers sonka, 1 kis camembert, 2 paradicsom vékony szeletekre vágva, 2 deci tejszín, 1 deci víz, 1 kis doboz sürített paradicsom, kevés ketchup, 1-2 ek. nem csípös Piros Arany, só, bors, rozmaring, 1 gerezd fokhagyma

A sertésfilét 3 centis darabokra vágtam, a tetejükre egy vékony szelet camembert fektettem, majd 1-1 szelet sonkába tekertem öket. A tetejükre 1-1 szelet paradicsomot fektettem. Egy tüzálló tálba helyeztem öket és a következö szósszal öntöttem le:

A tejszínt a vízzel egy kis lábosban megmelegítettem, majd beletettem a sürített paradicsomot, a ketchupot, a Piros Arany krémet, belenyomtam a fokhagymát, sóztam, borsoztam és egy pillanatig forraltam. Friss rozmaringgal füszereztem.
Az egészet, 200 fokon kb. 30 percig sütöttem. A camembert ugyan teljesen szétolvadt, nem úgy mint a Maggi oldalon mutatott videóban, de fantasztikus így is együtt a különbözö ízek miatt. Taiglatelle-vel tálaltam, sürített balzsamecettel meglocsolva is kitünö!

Überbackene Camembert-Medaillons






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése