Oldalak

2008. november 13., csütörtök

LIBACOMB LILAKÁPOSZTÁVAL ÉS PAPRIKÁS RÖSZTIVEL


LIBACOMB
4 darab libacomb, kevés libazsír, fél kiló sárgarépa, 4 nagy hagyma, só, bors, vörösbor

A libacombokat elöször egy nagy serpenyöben kevés libazsíron pár percig pirosra sütöttem. Majd ebben a zsírban megpiritottam a durvára vágott répát és hagymát. A zöldségeket egy tüzálló tálba tettem, sóztam,borsoztam, majd rátettem a szintén füszerezett libacombokat. Leöntöttem kb. 2 deci vörösborral, szorosan lefedtem alufóliával és a forró sütöben kb. 2 óráig sütöttem. Majd levettem a fóliát és szép pirosra sütöttem.

ALMÁS LILAKÁPOSZTA

1 kis fej lila káposzta, 1 hagyma, 2 alma, 2-3 ek. feketeribizli vagy áfonyalekvár, örölt szegfüszeg, 2 szem borókabogyó összetörve, 2 ek. vörösborecet, 2 ek. vörösbor,só, cukor, olaj.

A káposztát és a hagymát csíkokra reszelni. Elöször a hagymát egy kis forró olajon üvegesre párolni, majd rádobni a káposztát. Sózni, borsozni, füszerezni. Beleönteni a vörösbort és lefedve kb. 15 percig párolni. Közben az almát meghámozni és finomra reszelni. Hozzáadni a káposztához. Együtt készre párolni, a végén az ecettel és a lekvárral, cukorral füszerezni.

PAPRIKÁS RÖSZTI

4-5 szem burgonya, 1 piros színü paprika, kevés olaj

A krumplit durvára reszeltem, a paprikát nagyon apróra vágtam. Mindent együtt egy serpenyöben, kevés olajon összenyomkodtam, sütöttem, majd egy tányér segítségével megfordítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése