Oldalak

2008. november 14., péntek

7 DOLOG AMIT MÉG ESETLEG NEM TUDTOK RÓLAM


SÜTHETEK-FÖZHETEK-töl kaptam a meghívást erre a játékra és korábban már SISSY is felkért rá, de hösiesen bevallom, a mai napig nem volt bátorságom hozzá.

Mivel az én blogom tényleg "csak" egy fözös blog, szigoruan csak a recepteket írom be, gondoltam inkább kihagyom ezt a játékot.

Ma mégis rászántam magam.

A játékszabály:

Linkeljem be, akitől kaptam- osszak meg magamról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi, akár titok, nevezzek meg 7 embert, akinek tovább adom a feladatot, értesítsem őket a blogjukban, hogy őket néztem ki .

Ebböl csak az utolsó feladatot nem tudom teljesíteni, ha valaki még nem játszotta eddig ezt a játékot és kedve van hozzá, öt néztem ki:)
Jövö márciusban leszünk 30 éves házasok és 30 éve lesz, hogy itt élünk Németországban. Szülöi engedéllyel mentem férjhez, mivel 16 éves voltam:) Férjem magyar, koncerténekes, tenor. Az ö szakmájából kifolyólag jöttünk akkor ki. Nem bántam meg, én nagyon jól érzem itt magam,életem nagyobb részét itt éltem le. Szüleimet szerencsére még az elsö 7 év alatt is, amikor nem járhattunk haza, / sajnos más idök voltak/ sokat láttam, ök jöttek hozzánk.

Két gyerekem itt született, már felnöttek, fiúnk viszi tovább az apja foglalkozását, éneket tanul az itteni föiskolán, ö is tenor;) lányunk egy ügyvédi irodában dolgozik, imádja a szakmáját, pedig ö is tehetséges zenész lenne, évekig zongorázott, az apját kísérte koncerteken.

Fözni itt tanultam meg 16-17 évesen, otthonról sok szakácskönyvet kaptam ajándékba amik a mai napig még léteznek, igaz kicsit tépettek, de a kedvenceim. Férjem is tanítgatott, szeretett nagymamája bevált receptjeit próbálta nekem átadni. Azóta már hobbymmá vált, föleg amióta az internet létezik, na meg a tv-ben is divat lett a fözés.

Abszolút hidegen hagynak a luxus cuccok, legyen az autó, ékszer, ruha. Az újságosnál elsöként a lakberendezö lapok vagy a fözös újságok érdekelnek a divatlapok helyett. Pedig 22 éve a Burda varróverseny nyertese voltam városunkban:) magamtól tanultam meg varrni.

Férjemmel imádjuk a régi,magyar filmeket, Jávort, Págert, Tolnayt, Turayt és még sorolhatnám.A youtubera rendszeresen teszek fel részleteket belölük és meghatódva látom, hogy másoknak is mekkora örömet szerzek velük.

Rengeteg filmünk van a gyerekeinkröl is, valamikor szeretném öket digitalizálni, a hanglemezeimmel együtt.

Nagyon szeretem az otthonomat, imádom az öszt és a telet, a karácsonyi készülödést, a karácsonyi fényeket, illatokat.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése