Oldalak

2008. november 10., hétfő

INDIAI NAAN KENYÉR


INDIAI NAAN KENYÉR

50 deka liszt, 4 deka friss élesztö, 1,5 deci tej, 2,5 ek. cukor, 1 tk. sütöpor, 2 ek. olaj, 1,5 deci joghúrt, 1 tojás, 1/2 tk. só

A lisztet a sütöporral a kenyérsütö gépem tartályába szitáltam. A tejet a mikroban meglangyosítottam, belemorzsoltam az élesztöt és megszórtam a cukorral. Amikor habosodni kezdett, beleöntöttem a tartályba. A joghúrtot az olajjal, a tojással és a sóval összekevertem és ezt is hozzáöntöttem a liszthez. Bekapcsoltam a dagasztó programot, utána a gépben meg is kelesztettem.

Kivettem, kézzel átgyúrtam, majd 6 golyót formáltam. A tepsin még kelni hagytam. Utána a golyókat kinyújtottam, úgy, hogy a szélük vastagabb maradt. A sütöt 250 fokra felfütöttem és a kenyérkéket mindkét oldalukon pirosra sütöttem. A grill alatt is megsüthetö, de akkor ott kell mellette állni, mert hamar megéghetnek. Belül üreges marad, lásd fotó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése