Oldalak

2008. november 18., kedd

FÜGÉS PÖRKÖLT


FÜGÉS PÖRKÖLT-KARÁCSONYI ÍZEK

A gyümölcsös húsok kedvelöinek ajánlom figyelmébe ezt a receptet, egyszerüen nagyszerü! Egy karácsonyi receptes füzetben találtam.

1,5 kiló borjú vagy sertéshús, 3 ek. vaj, 2 deci vörösbor, örölt koriander, fahéj, szegfüszeg-1/4 tk. mindegyikböl, só, bors, 40 deka sárgarépa, 2 hagyma, 20 deka szárított füge, 2 doboz pizzaparadicsom/ 2 X 425 ml/, cukor

A húst 2-3 centis kockákra vágtam, egy lábosban a vajon pirosra sütöttem. A vörösborral leöntöttem, felforraltam, majd hozzáadtam a füszereket és 1 deci vizet. Megint forraltam pár percig, utána beledobtam a vastagabb szeletekre vágott répát, a durvátra vágott hagymát és a negyedelt fügéket. Beleöntöttem a paradicsomot is a levével együtt. Sóztam, borsoztam és lefedve, kis lángon, kb. 2 órát föztem. A végén kis cukorral ízesítettem. Couscousszal tálaltam.
alchri: ma sovány sertéshúsból készítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése