Oldalak

2009. május 18., hétfő

SALÁTA AVOKÁDÓVAL ÉS HÚSSAL


SALÁTA AVOKÁDÓVAL ÉS HÚSSAL

1 fej jégsaláta, 30 deka koktélparadicsom, 1 piros színü paprika, fél avokádó, 40 deka szüzpecsenye, szójaszósz, 1 ek. cukor, só bors, 5 ek. olivaolaj, 4 ek. ecet, 1 ek. méz, 1 ek. mustár, citromlé

A húst vékony csíkokra vágtam, 1-2 ek. szójaszósszal és a cukorral pár órát marináltam.

Közben megmostam a salátát, kis darabokra tépkedtem. Egy másik tálban összekevertem a kis cikkekre vágott paradicsomot és a kockára aprított paprikát. Az avokádót félbevágtam és az egyik felét meghámoztam, kis kockákra vágtam, citromlével meglocsoltam, hogy ne barnuljon meg.

A dresszinghez az olajat, ecetet, mézet, mustárt, sót, borsot egy kis csavaros üvegben összeráztam.

A salátát, a paradicsomos, paprikás keveréket és az avokádót szétosztottam a tányérokban, leöntöttem a dresszingel.

A húst kevés olajon egy serpenyöben pirosra sütöttem és még langyosan a saláta keverékre pakoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése