Oldalak

2009. május 17., vasárnap

CEVAPCICI DJUVEC RIZZSEL ÉS PARADICSOMOS HAGYMÁVAL


CEVAPCICI DJUVEC RIZZSEL ÉS PARADICSOMOS HAGYMÁVAL

50 deka darálthús, 4 gerezd fokhagyma, só, bors, kevés pirospaprika, majoranna

A rizshez:
1 hagyma,olivaolaj, 3/4 liter paradicsomlé, 25 deka rizs, só, bors, petrezselyem, ételízesítö
A paradicsomos hagymához:
3-4 vöröshagyma kockára vágva, ketchup, só, bors, olivaolaj

A darálthúst a szétnyomott fokhagymával és a füszerekkel összegyúrtam, kis hurkákat formáltam belöle. Egy serpenyöben kevés olajon pirosra sütöttem.

A rizshez a hagymát kockára vágtam, kevés olivaolajon üvegesre dinszteltem, a paradicsomlevet és 1/4 liter vizet hozzáöntöttem, felforraltam, beleszórtam a rizst. Egy kevés ételízesítövel és sóval füszereztem. Lefedve 30-35 percig föztem. Petrezselyemmel megszórva tálaltam.

A kockára vágott hagymákat összekevertem annyi ketchuppal, hogy böven ellepje, kevés olivaolajjal és csipet sóval, borssal füszereztem.

1 megjegyzés: