Oldalak

2009. május 5., kedd

KÉTSZERSÜLT CSÜLÖK


Otthonról hoztunk magunkkal egy szép nagy darab friss sertéscsülköt. Vasárnap ez volt az ebéd, de mivel nem fogyott el, a maradékot pizzatésztában sütöttem meg újra.

Egy kb. másfél kilós csülök volt, amit a római tálban besózva, borsozva, sok köménnyel megszórva, 3 nagy hagymával, lassú tüzön pirosra sütöttem.

Az egész nem fogyott el, így másnap a maradékot kis darabokra vágtam, kb. 30 deka savanyúkáposztával együtt egy tüzálló tálba tettem és a sütöben kicsit megpiritottam.

A pizzatésztát / lásd ITT/ 4 részre osztottam és megtöltöttem a savanyúkáposztás, csülkös töltelékkel, sóztam, borsoztam és 2-3 ek. tejföllel meglocsoltam. Összecsuktam és megkentem 1 egész felvert tojással.
220 fokon, a középsö sínen kb.20 percig pirosra sütöttem.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése