Oldalak

2009. május 22., péntek

LEVELESTÉSZTÁBAN SÜLT SPENÓTOS SZÜZPECSENYE




LEVELESTÉSZTÁBAN SÜLT SPENÓTOS SZÜZPECSENYE


kb. 50 deka szüzpecsenye, 1 csomag kinyújtott levelestészta, kb. 40 deka natúr mélyhütött spenót, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, 1 tojássárgája, olaj

A szüzpecsenyét egy serpenyöben kevés olajon, minden oldalán pirosra sütöttem, sóztam, borsoztam.
A levelestésztát kitekertem.

A spenótot egy lábosban felolvasztottam, belenyomtam a fokhagymát, füszereztem.

Megkentem vele a levelestésztát, ráfektettem a húst és feltekertem. Egy vékony csík levelestésztával dekoráltam, megkentem a sárgájával és kb. 30 percig aranybarnára sütöttem.

Langyos fetás tejföllel tálaltam.


2 megjegyzés:

  1. Spenót -levelestészta - szűzpecsenye.
    Számomra remek hármas, nagyon tetszik ez az ételed (is.)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves Napmátka;) Valóban jó kombináció, érdemes kipróbálni.

    VálaszTörlés