Oldalak

2008. szeptember 23., kedd

SZALONNÁS,HAGYMÁS KRUMPLIVAL TÖLTÖTT KOSÁRKÁK



SZALONNÁS, HAGYMÁS KRUMPLIVAL TÖLTÖTT KOSÁRKÁK


6 darabhoz:

1 lap kinyújtott levelestészta, lencse vagy borsó nehezéknek az elösütésre, kb. 50 deka héjában fött krumpli meghámozva, lereszelve, 12,5 deka kockára vágott bacon, 1 nagy hagyma szintén kockára vágva, kis olaj, só, bors, snidling, 2 tojássárgája, 1/8 liter tejszín, 2 ek. reszelt parmezán


A levelestésztát kitekertem, 6 darab 12 centi átméröjü kört szabtam ki belöle, a sütöpapírral együtt amivel a tésztát árulják. Kis soufflé formákba nyomkodtam, a belsejükbe is sütöpapírt tettem amibe szárított borsót öntöttem. A legalsó sínen, 200 fokon, 15 percig sütöttem.Kivettem, hagytam lehülni, majd utána eltávolítottam a papírokat a belsejükböl.


Közben a bacont egy kevés olajon kisütöttem, rádobtam a hagymát, üvegesre pároltam. Ebbe beleöntöttem a lereszelt krumplit, sóztam, borsoztam és pár percig együtt sütöttem, majd a snidlinget tettem bele.A két tojássárgáját felvertem a tejszínnel, füszereztem, beleszórtam a parmezánt. A kihült kosarakba elöször a szalonnás,hagymás krumplit osztottam szét, majd óvatosan beleöntöttem a parmezános, tejszínes szószt.200 fokon még 15 percig pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése