Oldalak

2008. szeptember 29., hétfő

FEHÉRCSOKIS,ROPOGÓS TORTÁCSKÁK



FEHÉRCSOKIS,ROPOGÓS TORTÁCSKÁK


15 deka fehércsoki, 5 deka cukorzatlan cornflakes/ kukoricapehely/, 10 deka Philadelphia jellegü krémsajt, 2 db. szilva, 2 ek. szilva vagy baracklekvár, 1 tk. reszelt citromhéj, 2 ek. citromlé, 1 zacskó van. cukor, 2 ek. tej


A csokit felolvasztottam és alaposan összekevertem a cornflakesel, de úgy, hogy lehetöleg minden egyes darab csokival legyen bevonva. Sütöpapírra 4 egyforma halmot tettem, kicsit szétlapítottam, de ügyelve arra, hogy egyben maradjanak. Hütöben pár órát teljesen lehütöttem.


Közben a szilvát kimagoztam, cikkekre vágtam és a 2 ek. lekvárral és 4 ek. vízzel egyszer felforraltam.

A krémsajtot a van. cukorral, citromlével és héjjal és a 2 ek. tejjel simára kevertem. A lehült ropogós tortácskákon, /amik könnyen lejöttek a papírról és szépen egyben is maradtak/ szétosztottam a sajtkrémet, tetejükre pár szelet szilvát tettem és a sziruppal meglocsolva tálaltam.


Megjegyzés: Ez a csokis cornflakes tortácska önmagában is remek édesség, legközelebb keserücsokival is kipróbálom, de akkor minden pakolás nélkül;)


KNUSPERTÖRTCHEN MIT PFLAUMEN


150 g weiße Kuvertüre, 50 ungesüßte Cornflakes, 2 Pflaumen, 2 El. Zwetschgen oder Aprikosenkonfitüre, 100 g Frischkäse, 1 Tl. abgeriebene Zitronenschale, 2 El. Zitronensaft, 2 El. Milch, 1 Päckchen Van. Zucker


Kuvertüre im heißem Wasserbad schmelzen. Cornflakes untermischen so daß sie rundherum mit Kuvertüre bedeckt sind. Auf Backpapier daraus 4 gleich grpße Cornflakes-Taler formen und diese vollständig abkühlen lassen.

Pflaumen entkernen und in 1 cm breite Spalten schneiden. Mit 4 El. Wasser und dem Quittengelee in einem Topf aufkochen. In einer Schüssel abkühlen lassen.

Frischkäse mit Zitronenschale, Zitronensaft, Van. Zucker und Milch verrühren. Die Creme auf den fest gewordenen Cornflakes-Talern verteilen und mit den Pflaumen belegen. Den Sud darüber verteilen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése