Oldalak

2008. szeptember 8., hétfő

CUKKINITORTÁCSKÁK




CUKKINITORTÁCSKÁK
6 darabhoz:
1 lap kinyújtott levelestészta, lencse vagy borsó nehezéknek az elösütésre, 2 kis cukkini / 20 deka/, 2 tojás, 2 deci tejszín, 2-3 ek. reszelt parmezán, só, bors, oregano

A levelestésztát kitekertem, 6 darab 12 centi átméröjü kört szabtam ki belöle, a sütöpapírral együtt amivel a tésztát árulják. Kis soufflé formákba nyomkodtam, a belsejükbe is sütöpapírt tettem amibe szárított borsót öntöttem. A legalsó sínen, 200 fokon, 15 percig sütöttem.
Kivettem, hagytam lehülni, majd utána eltávolítottam a papírokat a belsejükböl.

Közben a cukkinit megmostam, végeit levágtam és a zöldséghámozóval hajszálvékony szeletekre szeltem, nagyon kicsit megsóztam. A tojásokat a tejszínnel, a parmezánnal összekevertem, füszereztem.

A félig sült kosárkákat lazán megtömtem a cukkinicsíkokkal / lásd fotó/ majd szétosztottam rajtuk a parmezános, tojásos tejszínt. Kicsit a formákba is folyt, de mivel sütöpapír volt alattuk, simán kijöttek utána a formákból. 200 fokon még 15 percig pirosra sütöttem. Muffinformában is megsüthetö, de ott is papírt használnék.


ZUCCHINITÖRTCHEN

Für 6 Stück:

1 Rolle Blätterteig, Hülsenfrüchte zum Blindbacken, 2 kleine Zucchini / á 100 g/, 2 Eier, 200 ml Schlagsahne, 2-3 El. geriebener Parmesan, Salz, Pfeffer, Oregano

Blätterteig ausrollen. Mithilfe einer Untertasse / ca. 12 cm/ 6 Kreise ausschneiden. Den Teig in kleine Soufflé Förmchen legen, Mulden mit Backpapier auslegen, mit Hülsenfrüchten füllen und bei 200 Grad, auf der untersten Schiene 15 Minuten blindbacken. Abkühlen lassen, Hülsenfrüchte und Backpapier entfernen.
Inzwischen Zucchini putzen und mit einer Sparschäler längs in dünne Streifen schneiden. Eier mit Sahne und Parmesan verrühren und mit Salz, Pfeffer und Oregano würzen.

Törtchen locker mit Zucchinischeiben auslegen, mit der Ei-Parmesan-Sahne übergießen und im heißen Ofen 15 Minuten golodbraun backen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése