Oldalak

2008. szeptember 4., csütörtök

Pillangótészta zöldborsós hússzósszal


PILLANGÓTÉSZTA ZÖLDBORSÓS HÚSSZÓSSZAL
25 deka darálthús, 1 hagyma, 1 kis doboz pizzaparadicsom, 10 deka fagyasztott zöldborsó, só, bors, cukor, oregano, olaj, 1/2 deci fehérbor, ketchup

A hagymát kockára vágtam, az olajon üvegesre dinszteltem, rádobtam a húst és együtt piritottam. Beleöntöttem a paradicsomot, a bort, beleszórtam a zöldborsót, füszereztem és lefedve kb. 40 percig lassú tüzön föztem. Kethuppal ízesítettem.

FARFALLE MIT ERBSEN-HACKFLEISCHSAUCE
1 Zwiebel, 250 g Hackfleisch, 1 Dose geschälte Tomaten, 100 g Tiefkühl-Erbsen, Salz, Pfeffer, Zucker, Oregano, Öl, Wein, Ketchup

Zwiebel in Würfel schneiden, Öl erhitzen und darin andünsten. Hackfleisch zu den Zwiebeln geben und einige Minuten bräunen. Zerkleinerte Tomaten mit Saft, Wein, Erbsen, Salz, Pfeffer, Zucker und Oregano dazugeben, 40 Minuten köcheln und mit Ketchup abschmecken.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése