Oldalak

2008. május 29., csütörtök

TIRAMISU NYERS TOJÁS NÉLKÜL




Tiramisu tojás nélkül


babapiskóta / két réteget rakok a tálba, a mérettöl függ a mennyiség/ 2 x 25 deka mascarpone, 2 zacskó vaniliapuding, Amaretto vagy rum, erös feketekávé, sötét kakaópor.


Megfözöm a vaniliapudingot és összekeverem a mascarponéval. A babapiskótákat egyenként az alkohollal összekevert kávéba mártogatom és egy nagy tál aljára sorba rakom. Utána jön a krém fele, majd megint a piskóták és a maradék krém. Egy éjszakára a hütöbe teszem.Tálalás elött megszórom a kakaóporral.alchri:
pohárba is leraktam már, vagy fagyis kanállal adagoltam.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsi a gyerekeim imádják! Köszönet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet,de biztosan meg csinálom.Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Probáld ki Icu nyugodtan, igazi olaszok azt mondták nálam amikor kóstolták, hogy ilyen finomat még nem ettek;)sokkal könnyebb mint az eredeti recept.

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    szeretném megkérdezni, hogy a mascarponét a még meleg pudingba kevered, vagy megvárod, míg kihűl?
    Hétvégén próbálkoztam hasonlóval, de amint belekevertem a mascarponét, nagyon felhígult az egész. Itt a Te képeden viszont egyértelműen látszik, hogy gyönyörű krémes.
    Gratulálok a bloghoz, nagyon igényes.
    Üdv.
    Léna

    VálaszTörlés
  5. Szia Léna! Langyos pudinggal keverem össze és egy éjszakára a hütöbe teszem, ezért áll így össze;)Köszönöm a dícséretet:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a gyors választ :)
    Léna

    VálaszTörlés
  7. Kedves alchri!
    Gyermekem tojásérzékeny, ezért sok tojásnélküli receptet nézek. Én képben vagyok, hogy miben van tojás és miben nem, de sokan még nem. Az ötlet jó, majd kipróbálom, de fontos megemlíteni,hogy e recept NEM tojás nélküli, mivel a babapiskótában van jócskán.
    Szóval ez csak NYERS TOJÁS nélküli.
    Köszönettel, adoktor

    VálaszTörlés
  8. Kedves Adoktor,köszönöm,hogy felhívtad figyelmemet rá,máris korrigálom.

    VálaszTörlés