Oldalak

2008. május 19., hétfő

Gorgonzolás sertésérmék


Gorgonzolás sertésérmék:

kb. 60 deka szüzpecsenye, kb. 8 szelet bacon, mustár,1 hagyma, kevés vaj, só, bors, 15 deka gorgonzola, 3 deci creme fraiche, 1 csokor petrezselyem apróra vágva

A szüzpecsenyét 3 centis szeletekre vágtam, a kezemmel kicsit szétlapítottam. Bekentem mustárral, majd mindegyik szeletet körbetekertem egy-egy baconnal. Egy tüzálló tálat kivajaztam, majd a kockára vágott hagymát belesimítottam. Erre tettem a húsokat, mindegyik tetejére egy-egy darab vajat raktam, borsoztam, majd a sütöben 180 fokon, 30 percig sütöttem.

Közben a gorgonzolát egy villával szétnyomtam, összekevertem a creme fraiche-el és a petrezselyemmel, sóztam és a húsokra öntöttem. További 15 percig sütöttem. Fött tésztával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése