Oldalak

2011. március 26., szombat

PAPRIKAKRÉM SÜLT PAPRIKÁBÓL




Gyönyörü piros színü paprikákat vettem és mivel nem fogyott el mind, hármat megsütöttem. Elöször balzsamecetes,olivaolajos dresszinggel akartam elkészíteni, de gondoltam egyet és krémmé püréztem.
Pár éve egy barátunknál ettem hasonlót, az ö receptjét variáltam át. Ö kétszersültet is darált bele és nem sült paprikával csinálta hanem nyerssel.

Hozzávalók az én változatomhoz:

3 darab piros színü paprika, 3 gerezd fokhagyma, egy maroknyi dió, citromlé, olivaolaj, só, bors

A paprikákat 250 fokon a sütöben addig sütöttem amíg minden oldalon feketék nem lettek. Fagyasztozacskóba tettem öket és amikor lehültek, egy éles késsel lehúztam a héjukat. A csumájuk és a magvaik nélkül egy edénybe tettem a paprikákat, hozzáadtam a diót, a fokhagymát, ízlés szerinti mennyiségü olivaolajat és citromlevet öntöttem bele, sóztam,borsoztam és a botmixerrel összepüréztem.

2 megjegyzés: