Oldalak

2011. március 2., szerda

BACONOS CIABATTA PATKÓ




A költözésre készült.

Hozzávalók:

1 csomag bacon /kb. 10 szelet/, 40 deka liszt / 405/, 5 deka friss élesztö, kb. 3,5 deci langyos víz, 1 tk. só, csipet cukor, 3 ek. olivaolaj

A lisztet összekevertem a sóval és beleöntöttem a kenyérsütögépem dagasztó táljába, az élesztöt elmorzsoltam és a cukorral együtt a langyos vízben felfutattam. Utána ez is ment a lisztre, a végén az olajat öntöttem rá.

Dagasztó-kelesztö programmra állítottam. Amikor készen lett, egy fagyasztó zacskóba tettem és a hütöbe raktam.
Másnap reggel kivettem,lisztezett sütöpapíron ovális alakra kinyújtottam. A baconszeleteket sorba ráterítettem úgy,hogy a negyedük lelógott, lásd fotó.

A papír segítségével feltekertem. Patkó alakra hajlítottam, a kilógó baconokat ráhelyeztem.
A sütö aljába egy vízzel töltött kis tepsit állítottam, majd felforrósítottam.
250 fokon alulról a 2. sínen 10 percig, majd 200 fokon 45 percig készre sütöttem.

1 megjegyzés: