Oldalak

2009. február 23., hétfő

SÜLT TÖLTÖTT PAPRIKA


SÜLT TÖLTÖTT PAPRIKA

4 nagy darab piros színü, vastag husú paprika, 50 deka darálthús/ marha/ 10 deka feta, 6 deka vörös lencse, 1 hagyma, 1 tojás, só, bors, római kömény örölve, kevés olaj

2-3 deci joghúrt, 1 zacskó borsmenta tea / Pfefferminze/, só, citromlé

A paprikákat megmostam és a csumájával együtt félbevágtam, a magházát óvatosan elávolítottam.

Forrásban lévö vízben 1-2 percig blansíroztam, lecsepegtettem, egy tüzálló tálba sorakoztattam.

A hagymát apró kockákra vágtam és egy serpenyöben az olajon megdinszteltem. Rádobtam a darálthúst, 15-20 piritottam, füszereztem. A lencsét másfél deci forró vízben kb. 15 percig megföztem. A húshoz morzsoltam a fetát, majd amikor lehült hozzákevertem a tojást és a lencsét.

Megtöltöttem a paprikákat vele, kevés fehérbort öntöttem a tepsibe és a forró sütöben elöször letekarva 30 percig, majd fólia nélkül kb. 10 percig készre sütöttem.

A joghúrtot sóztam, a citromlével ízesítettem, a menta tea zacskóját felvágtam és a tartalmát a joghúrthoz öntöttem.

A paprikával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése