Oldalak

2009. február 4., szerda

CSOKIS BABAPISKÓTA KOCKA


CSOKIS BABAPISKÓTA KOCKA/ forrás:Homes & Gardens/1/2009


4 személyre


13 db. babapiskóta, 20 deka 70%-os keserücsoki, 7,5 deka vaj, 1 tojássárgája


A babapiskótákat hosszában félbevágtam. Ez volt a legnehezebb az egészben, mert könnyen törnek.


A csokit 2 ek. vízzel felolvasztottam, majd belekevertem a vajat és a tojássárgáját.


A piskóta feleket egyenként megforgattam benne és egy sütöpapírral kibélelt lapos pocelán tálba tettem, szinte egymáshoz ragasztottam öket. Nekem 5 került alulra és 4 emelet magas lett, tehát nem egészen egy szabályos kocka, de fogytán volt a csoki.

Viszont a recept szerint a tetejére is önteni kell egy keveset, ezért lett alacsonyabb a kockám és 15 piskóta helyett 13-at használtam csak.

2 óra hosszat a hütöben hült.

A recept szerinti mennyiség, 8 emberre:

30 darab piskóta, 40 deka csoki, 3 tojássárgája, 15 deka vaj


2 megjegyzés:

  1. Aztaaaaa! Micsoda új "ruci"!!!! Cép! :))

    A pitykóta is érdekes. Azért megnéztelek volna, amikor kettémetélted öket! :))))))))

    VálaszTörlés
  2. Ja, csak próbálkozom, de különben nagyon szeretem ezt a mintát.
    Hát a piskóta felszeletelése nem semmi, türelem kell hozzá és nem szabad nagyon mérgelödni ha töredezik, van aki megeszi a törmeléket:)))))

    VálaszTörlés