Oldalak

2009. február 8., vasárnap

GÖRÖG SALÁTA


Múlt hétvégén Nürnbergbe kirándultunk. Múzeumokat látogattunk, rengeteget jártunk és esténként az operában voltunk. Az opera büféjében ilyen pici poharakban tálalták a görög salátát, a gyümölcssalátát, meg a desszertet is.

Nagyon jópofa ötletnek találtam.


Tegnap vettem pár hasonló kis üveg poharat, amibe tulajdonképpen teaégöket szántak.


A görög salátát a szokásosnál apróbb kockára vágtam és a pohárkákba töltöttem. Fetával és fekete olivabogyóval tálaltam.


GÖRÖG SALÁTA


kígyóuborka, paradicsom, pritaminpaprika, hagyma, oregano, só, bors, olivaolaj, feta és fekete olivabogyó


Mennyiséget nem írtam, ízlés szerint lehet összeválogatni. Mindent felaprítani, az uborkát nem szoktam meghámozni. Oreganoval, olivaolajjal, sóval, borssal füszereztem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése