Oldalak

2010. október 21., csütörtök

MARHAHÚS EGYTÁL


Nagyon finom öszi, téli leves.

Hozzávalók:

50 deka marhahús kockára vágva, 1 nagy hagyma, 2-3 szál sárgarépa, 15-20 deka fehér káposzta, 10 deka bacon kockára vágva, 3 szem krumpli, 1 liter zöldség alaplé, kevés fehérbor, olaj, só,5-6 szem egész bors, kakukkfü, 1-2 babérlevél, köménymag, petrezselyem

Az olajon a bacont kisütöttem, majd rádobtam a hagymát. Üvegesre dinszteltem. Hozzáadtam a húst, kicsit piritottam, utána kb. 1 deci fehérborral leöntöttem. Sóztam, beletettem az egész borsot, a babérlevelet és lassú tüzön pároltam.

Közben megpucoltam a répát, káposztát és a krumplit, a répát karikára, a krumplit a káposztával együtt kockákra vágtam.

Amikor a hús félig megpuhult, hozzáadtam a zöldségeket, felöntöttem a zöldség alaplével, beletettem a többi füszert és félig lefedve készre föztem.

Petrezselyemmel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése