Oldalak

2010. október 9., szombat

ELÖTTE-UTÁNA



Már megint a park....

Alig egy hónapja vettem részt egy imán amit a parkban az egyik legöregebb fánál tartottunk. Természetesen Stuttgart 21 ellen imádkoztunk, helyesebben a fák kivágása ellen. Akkor filmkamera volt velem és lefilmeztem a hátunk mögötti területet is véletlenül.

Ugyanez a terület ma kopasz és elkerített, tele rendörökkel....

Pár napja fotóztam le, hogy hogyan néz ki most. Hirtelen amikor ott álltam, nem tudtam hol vagyok, elveszítettem a tájékozódási képességemet..... nem ismertem rá a parkra.

A hatalmas "vérbükk" fához próbáltam igazodni, ott álltunk az imánál. Valahogy nem akartam a szememnek hinni,hogy mit müveltek a múlt héten csütörtökön, mennyit jelent 25 fa kivágása..... és még további 120 fát akarnak kivágni. A pázsit egyébként a vízágyúzás miatt lett sárfürdö. Szalmával próbálták beborítani a parkvédök, hogy ne kelljen bokáig a latyakban mászkálni....

A filmrészletböl és a képekböl vágtam össze ezt a zenés klippet.

1 megjegyzés:

  1. Valóban rémes! A Tv-n követtük a történteket, éppen ma volt róla szó az egyik adón.

    VálaszTörlés