Oldalak

2010. október 9., szombat

HOKKAIDO CURRY




Nagyon szeretem a Hokkaido tököt, almával, jó sok curryvel és kókusztejjel kombinálva ISTENI!!

Hozzávalók 2 személyre:

1 kisebb Hokkaido tök, 1 nagyobb savanykás alma, 1 doboz / 400 ml/ kókusztej, 2 nagy hagyma, kis darab friss gyömbér, curry, só, cukor, citromlé, kevés olaj

A hagymákat apró kockára vágtam és egy serpenyöben az olajon üvegesre dinszteltem. A Hokkaido tököt alaposan megmostam, kettévágtam, magjait eltávolítottam, majd kis kockákra vágtam. Ezt a tököt nem kell meghámozni.


Hozzáadtam a hagymához, közepes lángon lefedve, együtt kb. 10 percig dinszteltem. Sóztam, megszórtam curryvel. Az almát megmostam, a csumáját kivágtam és héjastól kis kockákra vágtam, beletettem a tök mellé.

Beleöntöttem a kókusztejet, a frissen reszelt gyömbért, még kicsit utánaízesítettem curryvel, sóval és elöször kb. 5 percig lefedve föztem, majd fedö nélkül még kb. 5-8 percig.

Citromlével és egy csipet cukorral ízesítettem, piritott kókuszreszelékkel megszórva tálaltam.

Magában ettem, de rizs, vagy couscous, vagy bármilyen hús mellé is finom lehet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése