Oldalak

2009. augusztus 9., vasárnap

SÓS MÁGLYARAKÁS


Barátnömtöl kaptam ezt a jópofa receptet, amit hirtelen nem tudtam magyarra lefordítani. Németül: "Ofenschlupfer", amit megnéztem a googlen és ott Máglyarakáshoz hasonlókat találtam ezzel a névvel.

Ez paradicsommal és mozarellával készül.

Hozzávalók:

60 deka vastag húsú paradicsom, 40 deka mozarella, 6 db. pár napos zsemle, só, bors, 3/4 liter tej, 4 tojás, kevés vaj

A zsemléket kb. 1 centis szeletekre vágtam, a paradicsomot meghámoztam és a mozarellával együtt szintén szeleteltem.
A sütöt 200 fokra felmelegítettem.
Egy kis tüzálló tálat kivajaztam, a paradicsomot, sajtot és zsemlét felváltva belefektettem. Sóztam, borsoztam.
A tejet a tojásokkal felvertem, sóztam, borsoztam.
Leöntöttem vele a paradicsom,sajt,zsemle rakottast, kis darab vajakat morzsoltam a tetejére és a sütöben kb. 40-45 percig sütöttem.
alchri: bazsalikom leveleket is tettem a tojásos keverékbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése