Oldalak

2009. augusztus 17., hétfő

ÉDES SAVANYÚ HÚSGOMBÓCOK


ÉDES SAVANYÚ HÚSGOMBÓCOK

50 deka darálthús, 2 lilahagyma, 2 pritaminpaparika, 1 kis doboz ananász, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, kis olaj, gyömbér, 2 deci narancslé, 2 deci ketchup, 2 ek. vörösborecet, 2 ek. barnacukor vagy méz, egy kevés keményítöliszt, szójaszósz

A darálthúst 1 gerezd szétnyomott fokhagymával, sóval, borssal összegyúrtam, 2 centis golyókat formáltam, majd egy serpenyöben kis olajon pirosra sütöttem, kivettem.

Ugyanebben az olajban a negyedelt hagymákat és a nagy kockákra vágott paprikákat a másik gerezd fokhagymával együtt megpiritottam, majd felöntöttem az ananászlével és narancslével. Megszórtam a gyömbérrel, beleöntöttem a ketchupot, az ecetet, a barnacukrot illetve a mézet, az ananászt és visszatettem bele a húsgolyókat.
Lefedve, közepes tüzön még 10 percig föztem. Szójaszósszal ízesítettem és egy kis keményítöliszttel amit vízzel kevertem ki, sürítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése