Oldalak

2009. augusztus 11., kedd

GÖRÖG CUKKINIRAKOTTAS



GÖRÖG CUKKINIRAKOTTAS

4 szem.-re

80 dkg cukkini, 1 hagyma, 6 ek. olivaolaj, 50 dkg darálthús, 1/2 citrom leve, só, bors,1 csokor petrezselyem, 1 csokor kapor, 4 tojás, 2 ek. tej, 10 deka Kefalotiri vagy parmezán, vagy más kemény sajt frissen reszelve, 2 ek. zsemlemorzsa, kis zsír a formához, pár deka feta sajt

Egy nagyobb, fedeles edényben az olajon a kockára vágott hagymát és a darálthúst megpiritottam.
A citromlevet beleöntöttem, sóztam,borsoztam és kb. 10 percig lefedve föztem.
A cukkinit közben apró kockákra vágtam.
Hozzáadtam a húshoz és lefedve, kb. 15 percig együtt föztem.

Az apróra vágott petrezselyemmel és kaporral ízesítettem.

A tojásokat a tejjel felvertem, sóztam,borsoztam és a fele adag reszelt sajttal együtt a cukkinis húsmasszára öntöttem.

Egy tüzálló formát kizsíroztam, egy ek. zsemlemorzsával meghintettem, a masszát beleöntöttem szétterítettem.
A maradék sajttal és zsemlemorzsával megszórtam, rámorzsoltam a fetát és a 180°C-os elömelegített sütöben, középen, kb. 30 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése