Oldalak

2009. június 3., szerda

PARMEZÁNOS KRUMPLI


Limara oldalán láttam elöször ezt a finomságot, ami Petrától származik. Petra receptjét készítettem el, pontosan ahogyan írja.

Isteni finom!!!! Mi csak úgy magában ettük.

PARMEZÁNOS KRUMPLI

75 deka, krumpli, újkrumpli is lehet, 3/4 ek. liszt, olivaolaj, 2 ek. finomra vágott petrezselyem, 1 tk. chili, só, bors, 5 deka frissen reszelt parmezán

A krumplit alaposan megmostam, mivel újkrumpliból készítettem, nem hámoztam.
Egy lábosban feltettem föni, miután elkezdett forrni, 2 percig hagytam, utána leöntöttem és hülni hagytam.
A sütöt 220 fokra felmelegítettem.
A krumplikat elöször hosszában ketté, majd keresztben fél centis szeletekre vágtam. Egy nagy edényben leöntöttem olivaolajjal.
A reszelt parmezánt összekevertem a liszttel, chilivel, füszerekkel, petrezselyemmel és a krumplira szórtam. Alaposan összekevertem, majd egy sütöpapírral kibélelt tepsibe terítettem.
Meglocsoltam még egy kevés olivaolajjal és 40-45 percig aranybarnára sütöttem. Közben párszor egy lapáttal megforgattam.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése