Oldalak

2009. június 6., szombat

CSOKOLÁDÉS CREME BRULEE


Nemrég akadt a kezembe a recept, forrás: Kochen & genießen/LECKER.

Csokoládé és karamell rajongóknak különösen ajánlom, szenzációs az eper is hozzá.

Hozzávalók 2 személyre:

1,5 deci tejszín, 4 deka keserücsokoládé, 2 tojássárgája, 2 ek. cukor, 25 deka eper, nádcukor a karamell réteghez

A tejszínt felmelegítettem, felolvasztottam a csokoládét benne. A két tojássárgáját a cukorral habosra kevertem, majd beleöntöttem a még langyos csokis tejszínt. Jól összekevertem.
A sütöt 125 fokra felmelegítettem, a folyékony masszát két lapos brulee formába öntöttem, egy tepsibe helyeztem amibe vizet tettem. A sütöben 50-60 percig "sütöttem".
Utána lehütöttem majd a hütöben kb. 6 órát állni hagytam.
Tálalás elött vastagon megszórtam nádcukorral és a karamellizáló készülékemmel megpiritottam.
Friss eperrel tálaltam.

5 megjegyzés:

  1. Attttttyaúristen :-) Ide egy adaggal! Gyengém az étcsoki, és ez a verzió... Fantasztikus finom lehetett!

    VálaszTörlés
  2. Viki, hát ez bizony tényleg nagyon finom, az a ropogós cukor a tetején´....hm, kicsit olyan a massza sülve mint a mousse au chocolat.

    VálaszTörlés
  3. Jajjjj, szenzációs!!!!!Csoki-eper-karamell.....tobzódás az élvezetekben:)))

    VálaszTörlés
  4. Trinity, az a szó szoros értelmében:))

    VálaszTörlés
  5. Ez is nagyon tetszik nekem!De valahogy tartok az elkészítésétől.

    VálaszTörlés