Oldalak

2009. június 29., hétfő

2 HÉT NYARALÁS




Istenien éreztük magunkat otthon.



Kicsit szépítettük az otthonunkat ,vendégeket hívtunk, színházba jártunk, a Pannon Várszínház elöadásait látogattuk hol Veszprémben, hol Várpalotán, hol pedig Balatonfüreden.



A legnagyobb élményem az volt, amikor júnus 20.-án kinyitottam Veszprém megye napilapját, a Naplót......






Két cikkre is figyelmes lettem.






Az elsö, Mocsai Lajos mesteredzövel készült riport volt, amiben az edzö úr megemlítette szüleim volt éttermét Veszprémben, a Pusztait.......






Tovább lapozva pedig Tóth B. Zsuzsanna cikke ragadta meg a figyelmemet, Max és Halász János közös fözéséröl szólt.




Nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott Ági GBT-jén. Talán majd a legközelebbin.




Föztem is az otthoni tartózkodásom alatt és elkészítettem életem elsö kovászos uborkáját;)































2 megjegyzés:

  1. alchri,már hiányoztál. örülök, hogy újra itt vagy. a kovászos uborkás tapasztalatod érdekelne ám - én is csk készülök készíteni;-)O

    VálaszTörlés
  2. Nokedli, aranyos vagy köszönöm;)
    Írom ma a kovi ubit.

    VálaszTörlés