Oldalak

2011. szeptember 4., vasárnap

VANILIAKRÉM MASCARPONÉVAL,MÁLNÁVAL,HANUTÁVAL






Ez a recept is a kedvenc füzetemböl származik;)

Kell hozzá egy alap vaniliakrém,majd a tetejére amit akarunk, vagy amink éppen otthon van, a fantáziánktól függ;)
Nekem fagyasztott málna és apróra vágott Hanuta került rá:)) csoki cookies helyett;)

Hozzávalók a krémhez, 4 személyre:

5 deci tej, 4 deka keményítöliszt, 7,5 deka cukor, 2 tojássárgája, vaniliáscukor, 25 deka mascarpone, 5 ek. narancslé

1 deci tejet a keményítöliszttel,tojássárgájával,cukorral összekevertem. A maradék 4 deci tejet a vaniliáscukorral felforraltam, majd a keményítölisztes keveréket beleöntöttem, állandó keverés közben 1/2 percig föztem.

Amikor langyosra hült, a mascarponéhoz öntöttem a narancslével együtt, simára kevertem.

Kis tálkákba osztottam.

A tetejére málna és apróra vágott Hanuta került.


4 megjegyzés:

  1. Húúú, ez nagyon kedvemre való! Vittem a receptet! :)

    VálaszTörlés
  2. Jujj, ez nagyon jól hangzik. Vaníliás és krémes, gyümölcsös és friss, de csokis és roppanós is egyszerre. Ki kell próbálnom! :)

    VálaszTörlés
  3. Lora,gyorsan elkészül,próbáld ki feltétlenül,jó étvágyat hozzá;)

    VálaszTörlés