Oldalak

2011. szeptember 4., vasárnap

FOGASFILÉ FEHÉRBOROS ZÖLDSÉGEN




Ez a finom ebéd még a nyaralásunk alatt készült.

Hozzávalók 2 személyre:

fogasfilé / kb. 30-40 deka/, só, bors, citromlé, 1 hagyma, 1 vastagabb sárgarépa, 1 szál póréhagyma, 1/8 liter fehérbor, 1 ek. vaj, kb. 1 deci tejszín, mustár

A hagymát kockára vágtam,a répát és a pórét vékony csíkokra. A vajon egy olyan serpenyöben amit a sütöbe is lehet tenni, elöször a hagymát üvegesre pároltam,majd hozzáadtam a répát és a pórét, kicsit együtt sütöttem,utána beleöntöttem a bort. Fedö nélkül félig készre pároltam.
Rátettem a citromlével,sóval,borssal füszerezett filéket, lefedtem és készre pároltam.
Beleöntöttem a tejszínt, ízlés szerint mustárral ízesítettem a szószt.

A sütöt közben 220 fokra felmelegítettem és a serpenyöt fedö nélkül pár percre beletoltam,kicsit piritottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése