Oldalak

2011. szeptember 1., csütörtök

PARADICSOMLEVES- TIM MÄLZER



Már rengeteg paradicsomlevest próbáltam ki. Ez a legújabb. Gyors és finom.

Hozzávalók 4 személyre:

1,5 kiló paradicsom, 1 rozmaring ágacska, 5-6 levél bazsalikom, 6 ek. olivaolaj, cukor, 4 fokhagymagerezd, 2 babérlevél,só,bors, 2-3 ek. fehér balzsamecet

A paradicsomot megmostam, a szárait kikanalaztam és félbevágtam, a rozmaringot felaprítottam. Egy nagy lábosban 4 ek. olajat felhevítettem, kb. 1 ek. cukrot szórtam bele. A paradicsomokat a vágott felületükkel lefelé a lábosba tettem, a fokhagymát, bazsalikomot,a babérleveleket és a rozmaringot hozzáadtam és lefedve,közepes lángon, kb. 5 percig pároltam.
Majd 5 deci vizet öntöttem rá és további 10-15 percig föztem.

Botmixerrel lepüréztem,sóztam,borsoztam,balzsamecettel füszereztem.

Olivaolajjal meglocsolva tálaltam.


1 megjegyzés:

  1. Ez tényleg hamar kész van és csak finom lehet.Nekem biztos az,hisz szeretem a paradicsom levest.

    VálaszTörlés