Oldalak

2010. július 3., szombat

COLESLAW


Ezt a finom salátareceptet MagnusC. írta be pár éve az nlc-re. Liliahagymával készült volna, de sajnos nem kaptam tegnap, így vöröshagyma került bele.

Hozzávalók:
5-7 dl fejeskáposzta,1 répa, 1 lilahagyma (kisebb fej),1 doboz (250 gr) ananászkonzerv,1 tk mustár, 2 deci tejföl, cukor, só, bors, citromlé

A megtisztított répát vékonyan szeleteltem. A káposztát, lilahagymát nagyon vékonyra gyalultam. Összekevertem a tejfölt, és a mustárt. Cukorral, sóval, fekete borssal, citromlével ízesítettem. Az egészet az ananásszal együtt egy tálban összekevertem.
Jó ha legalább 2 órát áll a hűtőben, hogy az ízek összeérjenek.

2 megjegyzés:

  1. Nálunk nagy kedvenc, bár ananászt még sose tettem bele.

    VálaszTörlés
  2. Ági, próbáld ki, nagyon finom benne!Igazi, frissitö nyári saláta.

    VálaszTörlés