Oldalak

2010. július 3., szombat

BACONBA TEKERT SÜLT PAPRIKAHAJÓK


Hozzávalók:

2-3 személyre

3 darab kaliforniai paprika, 25 deka darálthús, 10 deka szeletelt bacon, 1 hagyma, 4 ek. ketchup, 2 ek. zsemlemorzsa, mustár, bors

A paprikák csumáját kivágtam és negyeltem öket. A darálthúst összekevertem az apró kockára vágott hagymával, ketchuppal, mustárral, zsemlemorzsával és borssal. Nem sóztam, mert a bacon sós.
Belenyomkodtam a tölteléket a "paprikahajókba" és mindegyiket körbetekertem egy-egy szelet baconnal. Fogpiszkálóval rögzítettem.
200 fokon kb. 30 percig pirosra sütöttem.
Grillen is elkészíthetö, ott ajánlatos forgatni.
Nagyon finom, pikáns étel, az édeskés sült paprika és a sós bacon együtt a hússal, mennyei.
Tegnap én langyosan a majonézes, ananászos káposztasalátával tálaltam, de tzatziki is kitünöen passzolna hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése