Oldalak

2010. április 6., kedd

BÁRÁNYFILÉ TORMAKÉREGGEL ÉS BROKKOLIS KRUMPLIPÜRÉVEL



Húsvét vasárnap a snidlingkrémleves után ettük.

Hozzávalók 4 személyre:

50 deka krumpli, 50 deka mélyhütött brokkoli, só, bors, 10 deka toast kenyér, 2 ek. torma, 1 tojássárgája, 3 ek. tejszín, 60 deka bárányfilé, 4 ek. vaj, 80 ml tej, örölt szerecsendió

A krumplit maghámoztam, kockákra vágtam és forrásban lévö sós vízben 20 percig föztem. A brokkolit 10 perc után hozzáadtam. Amikor megpuhultak, pár brokkolirózsát félretettem, a vizet leöntöttem és a többit a krumplival, 2 ek. vajjal és a tejjel együtt szétnyomtam, füszereztem.

A toast kenyeret a robotgépben ledaráltam, hozzáadtam a tojássárgáját, a tormát, a tejszínt, a sót és borsot. Péppé kevertem.

A bárányfilét sóztam, borsoztam és egy serpenyöben a vajon röviden körbe sütöttem. Nagyon vékony darabok voltak, / lásd fotó a netröl/ még 1 perc sem volt amíg sütöttem.

Utána egy kikent tüzálló tepsibe fektettem, beborítottam a darabokat a tormás krémmel és a grill alatt, 225 fokon, kb. 10 percig grilleztem.

Közben a megmelegített tányérokra egy tálalógyürü segítségével kitettem a brokkolis pürét, köré pár egészben hagyott brokkolirózsát, mellé jöttek a kicsit megpirult tormás filék.
alchri: a nyers bárányfiléröl a kép a netröl származik, sajnos nem fotóztam le az enyémeket, de pont így néztek ki. Ha nem jutunk bárányfiléhez, szüzpecsenyével is elkészíthetö.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése